Határtalanul! 2015

1. nap: Budapestről kora reggel 05:40-kor indultunk és utazás közben Cegléden, Karcagon és Berettyóújfalun álltunk meg. Nagyváradon meglátogattuk a Püspöki székesegyházat ahol megnéztük a Szent László hermát, majd ezek után elmentünk a Havas-rekettyei vízeséshez, ahova igencsak szép és kalandos út vezetett fel.
  2. nap: Egy bőséges reggeli után Kolozsvárra indultunk, ahol helyi magyar diákok vezettek minket körbe. A városnézés alatt meglátogattuk a Szent Mihály templomot, Mátyás király szülőházát és szobrát. Ezek után a sóbánya felé vettük az utunkat, ahol több száz méter mély tárnákat láttunk óriáskerekeztünk és csónakáztunk (már akinek jutott idő). Az estét focimérkőzéssel és táncházzal tettük hangulatossá.
  3. nap: Egy szintén kiadós reggeli után a Tordai-hasékhoz indultunk túrázni ahol amuniteszeket gyűjtöttünk és gyönyörű képeket készítettünk. A hazafelé út is egy jó kedvű, de hosszú út volt, körülbelül 7 óra magasságában meg is érkeztünk.

VI_csoportképek (1) VI_csoportképek (2)